تزیینات منزل

آیا می توانم دکوراسیون داخلی خانه ام را طراحی کنم؟

انتخاب و چیدمان المان های دکوراتیو زیبا در کنار هم، الزاما به منزله ی خلق محیطی یک دست و آرامش بخش نیست.

آیا می توانم دکوراسیون داخلی خانه ام را طراحی کنم؟

همه ی ما زمان قابل توجهی را درون خانه به سر می بریم. البته که محله یا منطقه ای که ساختمان محل سکونت ما در آن واقع شده است از اهمیت بالایی برخوردار است و هر کسی برای یافتن خانه ی ایده آل خود وقت و انرژی بسیاری صرف نموده است، اما در نهایت باید پذیرفت، آن بخش از معماری که همواره در مقابل چشمان ماست، در واقع دکوراسیون داخلی آپارتمان یا خانه است.

| home-decorating | دکوراسیون ساختمان دکوروز

هماهنگی و سلیقه در انتخاب رنگ یا کاغذ دیواری، نورپردازی اتاق ها و سالن پذیرایی، متریال به کار رفته برای کف، چیدمان و امکانات تعبیه شده در کابینت های آشپزخانه، پرده ها و قالیچه ها و صدها نکته دیگر، همه و همه اثری مستقیم بر روح و روان افراد ساکن خانه دارند. تحقیقات علمی فراوانی در سراسر دنیا به تاثیر شدت نور و تونالیته رنگ در طراحی فضا ها و دکوراسیون داخلی محل سکونت یا محل کار پرداخته اند. طبق تحلیل های روان شناختی صورت پذیرفته، استفاده از رنگ های گرم به جای تونالیته هایی از رنگ های سرد و خنثی و همچنین استفاده از شدت نور کافی و نسبتا بالا، به میزان قابل توجهی موجب افزایش نشاط و شادی ساکنین آن مکان می گردد.

| home-decorating | دکوراسیون ساختمان دکوروز

شبکه جهانی اینترنت منبع عظیمی از ایده ها و اطلاعات پیرامون معماری داخلی است. اما سوال اینجاست که آیا واقعا تمام این طرح ها عملی و قابل پیاده سازی هستند؟ آیا تمام دیزاین های  سه بعدی یا اصطلاحا 3D در مکانی واقعا اجرا شده اند؟ آیا توان برآورد هزینه ی تمام شده ی طرحی که نظرتان را جلب کرده است، دارید؟

شاید طراحی دکوراسیون داخلی کاری ساده به نظر برسد. احتمالا اعضای خانواده تمایل دارند با هم فکری یک دیگر اقدام به انجام این کار کنند. اما بی شک نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد و به قول ضرب المثل معروف: “باید کار رابه کاردان سپرد”. انتخاب و چیدمان المان های دکوراتیو زیبا در کنار هم، الزاما به منزله ی خلق محیطی یک دست و آرامش بخش نیست. یک متخصص و طراح دکوراسیون داخلی سال ها وقت خود را صرف تحصیل و مطالعه و کسب تجربه در این زمینه نموده است. گرفتن مشاوره و سپردن پروژه مد نظر شما به گروهی هوشمند و با سابقه، تجربه ی موفق و شیرینی از تغییر یا انجام دکوراسیون داخلی منزل، محل کار یا فروشگاهتان را برای شما رقم خواهد زد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا