بلاگ دکور دیواردکور دیوار

کاغذ دیواری قابل شستشو (کاغذ دیواری PVC) – روکش یا پوشش وینیل

برخی از ویژگی کاغذ دیواری های قابل شستشو

حتما می دانید که یکی از ویژگی های برخی کاغذ دیواری های امروزی که اتفاقا بسیار هم مهم است، قابلیت شستشوی آنها است. براستی کاغذ دیواری قابل شستشو چگونه است و تا چه اندازه می توان آن را شست؟

کاغذ دیواری قابل شستشو از جنس pvc است، نه کاغذ و حتما دارای روکش وینیل است. روکش وینیل تا اندازه زیادی کاغذ دیواری را در مقابل آب مقاوم می کند. به خاطر داشته باشید که روی پکیج (بسته بندی) کاغذ دیواری قابل شستشو حتما کلمه قابل شستشو(Washable) نوشته شده است یا با یک علامت قابلیت شستشو نشان داده شده است. اگر دیگر ویژگی های کاغذ دیواری قابل شستشو که روکش وینیل دارد، استحکام آن است و اینکه پاره نمیشود و خش برنمی دارد.

قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری قابل شستشو به دلیل جنس خاصی که دارد و متریال خاصی که در ساخت آن به کار رفته است، گران تر از کاغذ دیواری ساده کاغذی است که شسته نمی شود. کاغذ دیواری جنس کاغذ بسیار نازک و غیرمرغوب است و براحتی پاره شده و خراب می شود. به همین دلیل اگر قصد استفاده از کاغذ دیواری را دارید بهتر است با پرداخت هزینه بیشتر کاغذ دیواری قابل شستشو و بادوام تهیه کنید.

روش شستن کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری قابل شستشو را با استفاده از یک ابر یا اسفنج خیس یا آغشته به مواد شوینده و یک دستمال خشک تمیز می کنند. این روش یه طور کامل در مقاله روبرو توضیح داده شده است: “شستن کاغذ دیواری قابل شستشو”

کاغذ دیواری های آرکس تماما قابل شستشو بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند.

کاغذ دیواری قابل شستشو, کاغذ دیواری PVC, قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو, شستن کاغذ دیواری قابل شستشو, روکش وینیل, پوشش وینیل | wall-decor, wall-decor-blog | دکوراسیون ساختمان دکوروز

منبع: arovaco.com

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا